نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
بررسی روز آخر نقل و انتقالات یوونتوس

بررسی روز آخر نقل و انتقالات یوونتوس

نقل و انتقالات تیم یوونتوس در نهایت به پایان رسید و یوونتوسی ها در واپسین دقایق، دنیس زکریا را به تیم چلسی قرض دادند تا او بعد از ارتور ملو، دومین خروجی یووه در روز پایانی باشد.

 

دل سوله:

 

فردیناندو دل سوله وینگر 24 ساله یوونتوس با قراردادی قرضی به باشگاه پوتنتسا در رقابت‌های سری C پیوست.

 

پالومبو:

 

برخلاف خبرهای چند ساعت پیش، مارتین پالومبو هافبک 20 ساله و نروژی یوونتوس قید ماندن در اودینه‌زه را زده و آماده بازگشت به جمع پریماورایِ یوونتوس است.

 

استفانو ایمپالومنی (روزنامه‌نگار) :

 

آرتور ملو در یووه هرگز نتوانست خود را در بالاترین سطح تثبیت کند؛ شاید او بتواند در لیورپول به مراتب مفیدتر از یوونتوس ایفای نقش کند. وقتی پای یک ایجنت خوب در میان باشد دیگر هیچ خبری عجیب نخواهد بود.

 

پیاتسا:

 

باشگاه امپولی جذب قرضی مارکو پیاتسا برای یک سال در این تیم را همراه با بند «حق خرید» اعلام کرده است.

 

مینه لی:

 

باشگاه دسته سومیِ ویرتوس فرانکاویلا در جنوب غرب ایتالیا در حال رابزنی برای جذب الساندرو مینه‌لی مدافع 23 ساله تیم پریماورایِ یوونتوس است که نیم فصل نخستِ گذشته به صورت قرضی در باشگاه‌ کوزنتسا (سری B) و نیم فصل دومِ پارسال در باشگاه پرو ورچلی (سری C) بازی کرد.

 

خرید دروازبان:

 

با اعلام نظر مرکز پزشکی باشگاه یوونتوس مبنی بر سنگین نبودن مصدومیت وویچنک شزنی، بیانکونری اقدامی برای جذب دروازه‌بان نکرد. جووانی گروفینی دروازه‌بان 19 ساله پریماورای یووه به احتمال فراوان به عنوان دروازه‌بان سوم به اردوی این تیم برای دیدار مقابل فیورنتینا فراخوانده می‌شود.

 

فرابوتا:

 

در حالیکه کمتر از یک سال دیگر به اتمام قرارداد جانلوکا فرابوتا مدافع‌چپِ یوونتوس باقی مانده، فابیو گروسو سرمربی تیم دسته دومی فروزینونه از مسئولان این باشگاه خواسته تا زمینه جذب این بازیکن 23 ساله را در این تیم فراهم کنند.

 

نیکولو فجولی:

 

الگری سرمربی یوونتوس به مدیران یوونتوس تاکید کرد که فجولی را در روز اخر در لیست فروش قرار ندهند.

 

لوئیز گابریل:

 

لوئیز (پسر دیوید سوازو بازیکن سابق کالیاری و اینتر) به تیم زیر 15 ساله‌های یوونتوس می‌پیوندد.

 

لیست خروجی های یوونتوس:

 

کیلینی ― دیبالا ― برناردسکی ― موراتا ― دلیخت ― رمزی ― روولا ― دمیرال ― پلگرینی ― پیاستا ― ماندراگورا ― رانوکیا ― فرابوتا ― دراگوسین ― کامبیاسو ― کاستا ― ارتور ― زکریا.

 

لیست ورودی یوونتوس:

 

دی ماریا ― پوگبا ― پاردس ― میلیک ― کوستیچ ― برمر ― گاتی.

 

برگرفته از کانون هواداران یوونتوس در ایران


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: